Fotoprojekt?

Jag slänger in en bild på några blommor och undrar om det är någon som kan tänka sig att vara med i något sådan här? Jag hittade det roliga projektet när jag surfade runt i brist på motivation, och blev genast lite mer vaken. För er som inte orkar klicka på länken så handlar det om att göra sin egen ”kamera på vift”. Jag och några andra bestämmer er för att dela på en engångskamera. Till exempel: jag köper en engångskamera och tar en bild av något tema som vi bestämt, eller egentligen vad som helst, och så sänder jag den vidare till nästa person på listan som i sin tur gör samma sak. Den sista som får kameran framkallar (efter att den självklart tagit den sista bilden) bilderna och lägger upp på internet, eller skickar runt alla bilder. Det sistnämnda kanske kan vara lite dyrt eftersom man ska hålla på och skicka runt kameran hela tiden, men jag har skanner och kan skanna in alla bilder.

Är det någon som hakar på detta projekt? Det vore tråkigt om det bara blir jag, för då har jag ju inte så många att skicka till. Vi behöver väl vara en så där 24 st, men jag tror inte att så många läser min blogg. Så tipsa gärna andra om de också vill vara med och be dem tipsa i sina bloggar. Detta kan bli hur kul som helst!

Häng med vettja!

17 reaktioner på ”Fotoprojekt?

Vad tycker du?