Granhuggardagen

Tur i snön

Hej! Det var längesedan jag var här inne. Nästan tre månader sedan. Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Eller roligt och roligt, jag är färdig med min mammaledighet och har börjat jobba igen. Ett nytt kapitel i livet, jag ska inte lukta sur mjölk mer, men får gå runt i högklackat och tänka på svåra saker istället.

Men utan att prata för mycket om mitt jobb, så tänkte jag visa lite bilder från den dagen jag var ute med familjen och högg ner en gran som skulle bli vår julgran. Så här såg den dagen ut.

Gran

Där stod granen i all sin prakt och bara väntade på oss.

Heja Emil

Det var Emil som valde ut granen. Han ville gärna hoppa i snön, och det gjorde han så snart han sågat ner granen åt oss.

Emil med gran

Den här tar vi!

Juni sover

Juni tyckte det var så spännande, att hon somnade i pulkan.

Gren

Jag avslutar med en liten artsy-fartsy bild som jag verkligen gillade färgerna och kontrasten på.

Hur har du haft det i jul och nyår? Riktigt bra hoppas jag.

En reaktion på ”Granhuggardagen

Vad tycker du?

