Årskrönika 2014 (mycket försenad)

Syskon kollar julklappar

Detta är första tillbakablicken utan en bild på mig, jag har inte EN ENDA bild på mig själv i 2014!

I januari fick ni se första bilden på mitt andra barn, och jag delade också med mig av min förlossningsberättelse.

I februari gick jag väldigt många turer med barnvagn, son och kamera samt lekte med min fjärrutlösare.

I mars fotograferade jag hästar.

I april skrev jag endast ett inlägg, och det var om Hawaiian Tropic.

I maj hade jag tydligen ett mycket spännande liv.

I juni var vi på ettårskalas och jag fotograferade äppelblom.

I juli hade jag en joker på besök och fotograferade Betty, Oslos minsta Top Model.

I augusti fotograferade jag en sångerska.

I september träffade jag Mr. Fredrik, en nakenhund.

I oktober fotograferade jag en dansös, en ettåring och en hund med familj.

I november och december hade jag inte några inlägg, så vi säger att jag var alldeles för upptagen med att vara mamma.

Man kan läsa om årskrönikan för 2009 här, för 2010 här,  för 2011 här, för 2012 här och för 2013 här.

2015 blir ett bra år, ett ännu bättre år.
Gott nytt år!

Vad tycker du?

