Vanessa och Preben i Frogner Park

Vanessa

Här är Vanessa. Hon är från Skottland. Vanessa och Preben har varit tillsammans i 1,5 år och ville ha några bilder på sig själva. Vi möttes i Frognerparken och lekte i en timme. Här är några bilder av resultatet.

Vanessa och Preben

Vad gillar ni att göra, frågade jag. We like to eat! svarade Vanessa då och skrattade. Jag bad dem prata om vad de skulle äta till middag medan de gick i alléen mot mig. Detta är den mest skarpa bilden, då de skrattade konstant när de skulle prata om mat under en fotografering.

Vanessa och Preben kramas

Vilket förtjusande vackert par!

Vannesa rider på Prebens rygg

Tack för att ni ville ställa upp och leka framför kameran!

Vad tycker du om bilderna?

2 reaktioner på ”Vanessa och Preben i Frogner Park

    • Jag tycker egentligen inte att jag har så många att fotografera. För att få tag i det här paret krävde det att jag fotograferade min väninna från mammagruppen som verkligen ansträngde sig att skryta om mig på alla möjliga Facebooksidor. Jag har annonserat på olika TFP-sidor i Oslo för att få folk att ställa upp, men än så länge har jag bara fått en ballerina och en sångerska (som inte ville ha fler bilder tydligen). Öva öva, är ju det enda sättet. Hoppas du får tag i någon snart! Kram.

Vad tycker du?

