Dansösen i Pilestredet Park

Cecilie 5
Igår fotograferade jag denna skönhet i Pilestredet Park i Oslo. Cecilie från Stavanger ville ha lite bilder på sig själv som hon kunde använda till sin portfolio. Vi möttes på ett cafe som hette Fuglen, där jag fick den godaste chaiteen jag smakat på länge, och vi diskuterade vilka slags bilder vi bägge ville ha.
Cecilie 23
Vi använde gott och väl två timmar till att springa runt i parken och leta efter roliga poseringar och fina bakgrunder. Cecilie var så avslappnad och cool.
Cecilie 31
Eftersom hon är utbildad musikalartist och dansös så tog vi också några dansbilder. Jag måste medge att det är svårt att få fram samma känsla på en stillbild som man får i rörelse.
Cecilie 42
Jag hade det så roligt, och vi ser bägge fram emot när vi kan ses nästa gång och experimentera ännu mer.

2 reaktioner på ”Dansösen i Pilestredet Park

Vad tycker du?

