Holly med familj

Jeans

Häromveckan var jag på besök i Moss, och fotograferade en familj på fem plus hund. Cocker Spanieln Holly och hennes familj ville ha några bilder på hela familjen.
När jag kom fram så såg jag att de alla hade klätt sig i jeans och vita tröjor, vilken matchande familj!
Vi tog några bilder inomhus, då de ville ha vit bakgrund, men jag lyckades locka med dem ut för några poseringar framför deras fina träd.

Mamman och döttrarna dansade framför min kamera, och jag hade så gärna velat visa den bildserien för er, för den är så vacker!

Istället får ni lägga era ögon på den fina hunden, som glatt ställde upp på konster framför kameran.

Holly 2

Duktig vovve!

En reaktion på ”Holly med familj

Vad tycker du?

