En sångfågel i min kamera

Lisa 9

Förra helgen mötte jag Lisa, som ville ha bilder till sin blogg. Vi möttes på ett cafè och skålade i kaffe och äppeljuice (jag dricker inte kaffe), för att sedan vandra till ett industriområde ovanför Kværnerbyen och kolla in några grafittiväggar. Lisa hade hittat den perfekta väggen, och vi hoppade upp på taket för att testa ljuset. Kolla in bilderna!
Lisa 11

Kika gärna in på Lisas blogg för att se fler bilder. Jag lägger ut fler snart!
Lisa 13

4 reaktioner på ”En sångfågel i min kamera

  1. WOW så läcker modell och så ljuvliga färger! Snacka om att hon passar till väggen! Så otroligt bra val! kan du vara vänlig och skicka henne till mig så jag också kan få fotografera denna vackra människa! Vilket magiskt hår!!!!!!!!

    Det var såå otroligt längesen jag var inne hos dig…det var en slump att jag hittade din adress igen men jag är glad att jag gjorde det! Nu ska jag titta vidare! Hoppas allt är bra med dig!

Vad tycker du?

