Oslos minsta Top Model?

Betty svmammaträffen i förrgår så fotograferade jag ju alla barn, men av respekt för barnen och föräldrarna så lade jag inte upp några av de bilderna. Men Bettys mamma sade att det var ok, så jag bokstavligt talat kastade upp bilderna på min nya Facebooksida som jag använder för att bara förmedla alla bilder jag tar. Så här kommer tre bilder av Betty, världens sötaste unge (förutom mina såklart, men det är ju ganska självklart)!

Betty 3Hennes mamma syr jättefina babynest, så ta en titt på hennes tumblr om ni behöver något sådant, eller är ute efter en present till en nyfödd.
Betty 2

2 reaktioner på ”Oslos minsta Top Model?

Vad tycker du?

