Jag älskar sociala medier

Nyutexaminerad biomedicinsk analytikerMin syster, vars ansikte alla som läser denna bloggen lär känna vid detta laget, tog examen i år, som biomedicinsk analytiker. Jag tog ett barn under varsin arm, och reste till Örebro lagom till dagen D. Jag fick även äran att fotografera så mycket jag orkade, så då passade jag på att ta massa bilder. Jag tog även bilder på några av min systers vänner, och de bilderna har jag lagt upp på min Facebooksida. Anledningen till att jag inte lägger upp några av de bilderna här är för att jag inte vet om de vill att jag publicerar dem för allmänheten.

På Facebook kan man se alla bilder från dagen, och när min syster taggat alla inkluderade i bilderna så rasade det in folk på sidan. Nog för att bilden på min syster som jokern tog priset, men jag fick faktiskt två nya följare!

Därför älskar jag sociala medier, det är så enkelt att nå ut till folk.

Vad tycker du?

