Kalaskul

Juni kollarI måndags var jag och min lilla familj på kalas hemma hos Susanna, hennes son fyllde ett år. Vi var utomhus, och vädret hade bestämt sig för att ha uppehåll, och det höll sig genom hela kalaset tack och lov. Det fanns en studsmatta till Emils stora glädje, han gick endast av studsmattan för att äta en pizzabulle och några donuts som Susanna hade bakat. Han hoppade alltså i typ 2,5 timmar. Juni låg på gräsmattan och var strålande förnöjd med att greppa lite gräs och käka.

Juni ler

Allt var supergott, och tårtan var helt underbar att både se på och inmundiga, och jag är inte speciellt förtjust i tårta. Det kan bli lite för gräddigt för min smak, men den här var fräsch, och så vacker att se på. Bara se.

Tårta

Jag tog massa bilder, men hinner egentligen inte lägga ut fler nu. Tror att Sanna lägger upp bilder på sin blogg, så gå in dit och få massa inspiration till ettårs-kalas.

En reaktion på ”Kalaskul

Vad tycker du?

