Min sommarhud jublar

PaketIdag fick jag brev hem om att jag hade ett paket på posten som jag kunde hämta. Gissa om jag fick myror i brallan och ville åka och hämta det med en gång. När sambo äntligen kunde ta dottern ur mina armar, så stack jag till posten med en gång och fick detta paket i mina armar.
Paket2Vad kunde det vara för något? Jag tjöt av förväntan när jag packat upp omslagspappret. Vilken fin låda! Och med ett snöre på! Jag kunde inte minnas att jag hade beställt något, vad i all sin dar kunde det vara?
Öppnat paketMitt fräkniga ansikte jublade långt innan jag kunde förstå att jag hade fått produkter från Nivea genom Shesocial och Reddville som också sänder mig gratis tamponger en gång i månaden.
NiveaI paketet låg det en dagkräm, en nattkräm och en cleansing water som tar bort smink men som också tillför fuktighet samtidigt. Jag använder dagligen Niveas Gentle Eye Make-Up Remover för att området runt mina ögon är riktigt känsligt för alla sorters produkter. Den produkten är den enda som jag inte reagerat på, och jag har därför använt den i många år. Nu ska jag prova den nya sminkborttagningsprodukten, och se om den är lika bra. Man behöver inte använda vatten efteråt, och det är bara ett stort plus!
GratisproverEn vecka tidigare hade jag fått en ask med tamponger och gratisprover på dagkrämen från Nivea, men eftersom tampongerna är, ja – använda, så prydde jag hellre produkterna med falska diamanter.
ProdukternaMed känslig hud (som jag skrivit om tidigare), är detta ett fantastiskt bra utskick från Reddville! Jag rekommenderar verkligen att du går med i SheSocial om du bloggar, och att du registrerar dig för gratis tamponger. Det finns i Sverige, Norge och Finland.

Vill du köpa Niveaserien så finns den på H&M, Cubus, Vita och Sparkjøp i Norge.

Tack så mycket till Reddville och till Nivea för de fina produkterna! De kommer väl till användning.

Vad tycker du?

