Tropikerna har kommit till Oslo

Hawaiian tropic

Idag ringde det på dörren ganska tidigt, och jag vågade nästan inte öppna, för jag väntade inte besök, och satt i mysbyxor fortfarande. Det var brevbäraren som hade ett paket till mig som var för stort för brevlådan. När jag tackat och tagit emot paketet så rusade jag in i köket och slet upp kartongen. Då trillade en färgkaskad ut, och jag (skadad som jag är) instagrammade genast vad som ramlat ner på köksbordet.

Jag är med i Shesocial och får också gratis tamponger varje månad från Reddville. Det tar bara få minuter att registrera sig, och så får du ett paket tamponger hemskickat varje månad. Hur bra är inte det!?

Det som låg i paketet var solkräm till ansiktet som kan användas under smink, en torrolja som luktar härlig kokos och en body butter att ha efter en varm dag i solen. Det som är så bra är att alla produkter från Hawaiian Tropic är helt ok att använda för oss med sensitiv hud. Gå gärna in på Tradebancos hemsida för att läsa mer om deras produkter.

Nu ska jag smörja in mig och sitta på balkongen hela dagen. Nja, kanske efter att sambo har kommit hem, så dottern slipper sitta i solen och kisa med ögonen.
Tack så mycket till Reddville och till Hawaiian Tropic för de fina produkterna! De kommer väl till användning.

En reaktion på ”Tropikerna har kommit till Oslo

Vad tycker du?

