Tur i Østmarka

Emil duckfaceIdag gick vi en riktig söndagspromenad i skogen. Hela familjen. Sonen visade mig det bästa duckface-ansiktet någonsin.

Emils skorHan hade fått nya skor som invigdes, och med de visade han hur fort han kunde springa.

Emil jagar grannenEmil sprang lite i förvägen för att visa hur snabba skorna egentligen var då en granne sprang förbi honom, och då började Emil kuta. Tyvärr hann han inte ifatt grannen, men han var lika glad ändå.

Häst 2Vi hälsade på hästen som jag tidigare försökt fotografera.

Häst 1Den var jättesöt!

LjungSå klev vi in i skogen och pratade om att vi skulle ta fram stormköket och tältet snart. Vi älskar att campa, och är så sugna på att starta snart. Det är nog lite för kallt för en tvåmånaders bebis, men snart så.

Emil i solenSå tittade solen fram en liten stund, och vi blev alldeles våryra.

MossaJag gick bananas med kameran.

SvampKastade mig in i mörka skogspartier för att fota trädsvampar.

GranOch letade efter potentiella framtida julgranar.

KotteEmil hittade en kotte som han tyckte om. Jag bad honom kasta den långt bort som fan.

KottarSen hittade han flera kottar och frågade om han skulle kasta dem som fan också. Då skrattade jag och insåg att jag hade lärt honom ett nytt svärord.

Och det var vår söndagstripp ut i Østmarka. Vilken bild tyckte du bäst om?

En reaktion på ”Tur i Østmarka

Vad tycker du?

