Mammas pojke

Mamma pussar Emil
När dottern sover passar jag på att leka lite med sonen (som för övrigt fyllde fem år igår). Vanligtvis sover dottern i ca 28-30 minuter och då hinner jag knappt sätta mig ner i sonens rum och bygga den första legogubben innan hon vaknar igen. Men idag ville hon tydligen sova längre, så då passade jag på att prova den nya fjärrutlösaren som jag fick från min eminenta kollega för många månader sedan. Än så länge vet jag bara vad två av de fem knapparna gör, men så länge den gör som jag vill så är jag nöjd. Synd bara att kameran inte klarar av att fokusera när jag använder utlösaren, det verkar som om jag måste göra det i förväg. Ett engelskt blogginlägg om utlösaren (och just min kameramodell) finns här.

Här är några bilder på mig och sonen. Jag var inte redo för fotografering, och håret är inte tvättat, men jag är ju heller ingen skönhetsbloggare, så håll till godo – det är 100% kärlek i varje bild!

Emil pussar mamma

Hallå?
Mamma svarar i Emils telefon

En reaktion på ”Mammas pojke

Vad tycker du?

