Årskrönika 2013

fröken K

I januari fick jag fotografera min manliga kollega, och bloggen fick ett uppsving av besökare. Jag funderade även på hur fan folk har råd med sin livsstil, då det kändes som att mina pengar bara rann ur händerna på mig.

I februari delade jag med mig av min nätkärlek till en av de bästa bloggarna jag vet.

I mars var jag på event med Tampons for free och min svenska väninna. Min son gick längdskidor på Holmenkollen, och och fick äran att fotografera en liten tremånaders bebis. Som om inte det var nog, så åkte jag på tur med jobbet och fick vara med om en hundslädestur utan dess like.

I april var jag och min sambo på begravning mitt i självaste påsken. Och så var jag på konsert med Imagine Dragons på Rockefeller.

I maj var jag hemligt gravid och orkade inte blogga en enda gång, can you blame me?

I juni berättade jag om min graviditet och anledningen till min tystnad på bloggen. Jag tipsade om att campa i Norge och gick även över till att fota i råformat.

I juli skröt jag om att jag hade semester och skrev också ett väldigt personligt inlägg om missfall.

I augusti fotograferade jag min väninna i vackra Drammen. Jag filosoferade också vad jag skulle ha gjort idag om jag inte hade haft några barn.

I september fotograferade jag årets sommarfest på jobbet. Jag tappade lusten att blogga helt, men kunde inte hålla mig ifrån bloggen.

I oktober reste jag till Stockholm och fotade min äldsta väninna. Jag skrev om min förlossningsrädsla, och svettades för att fotografera en kopp te.

I november fotograferade jag en annan manlig kollega och bloggen fick återigen ett uppsving.

I december födde jag barn men skrev inte om det förrän i januari. Hrm.

Man kan läsa om årskrönikan för 2009 här, för 2010 här,  för 2011 här och för 2012 här.

2014 blir ett bra år, ett ännu bättre år.
Gott nytt år!

3 reaktioner på ”Årskrönika 2013

  1. Hmm prøvde å kommentere isted, men så skjedde det noe. Beklager hvis dette nå kommer to ganger🙂

    Tror jeg har lest de fleste innleggene her, he he. Men kjekt å få en oppsummering🙂 kjempefint bilde av deg! God nytt år til deg.

Vad tycker du?

