Juni

JuniPlopp. Här är min lilla pärla som bestämde sig för att titta ut den 18/12, nio dagar före beräknad tid.

Ytterkläderna hon har på sig hade storebror när han för nästan fem år sedan skulle få komma hem för första gången. Jag försökte ta en liknande bild, men detta var den enda bild som inte var helt suddig. Kanske epiduralen tog bort alla mina fotokunskaper?

Snart kommer förlossningsberättelse, och förhoppningsvis kan jag återvända till bloggen ganska snart. Jag finns på Instagram så länge!

En reaktion på ”Juni

Vad tycker du?

