Jag tävlar om alpackatofflor till mitt ofödda barn

Alpacka tofflorSusanna – mamma till Melwin har en finfin julkalender på sin blogg, och jag är självklart med och tävlar. För att öka mina chanser har jag delat på Instagram och nu här i bloggen. Vad med ni också. Dagens lucka är ett par tofflor till bebis, och tofflorna är värda inte mindre än 749,-. Snacka om lyxtofflor. Jag vill också ha ett par!

Skynda och tävla. Alla i Norden kan vara med!

En reaktion på ”Jag tävlar om alpackatofflor till mitt ofödda barn

  1. Gullig du är som delar med dig av min julkalender!😀

    sv; Ja man kommer ju till en tid då de absolut inte vill ligga ner heller. Nu somnar ju Melwin så fort vi rullar med vagnen så han klagar ju inte på det viset men det blev så trångt med voksipåsen som ändå är rätt stor så vi kör på nerfälld sittdel. hihi😀

Vad tycker du?

