Ett stycke naken dam sökes

Caroline

Ingen naken dam

Alltså, jag håller på att bli galen! Mer än hälften av trafiken som leder in på min blogg förorsakas av att någon googlar på ”nakna damer”, eller googlar med privat inställning så att jag inte kan se vad besöket sökte på innan hen kom in på min blogg. Det är ganska klart och tydligt att det är just nakna damer dessa personer är ute efter. Jag provade att googla nakna damer, och jag är inte ens med på förstasidan i Google. Så råkade jag trycka på att visa bilder istället för text/inlägg och möttes då av… ja. Nakna damer. Men inte i den bemärkelse jag tidigare har bett om. Jag har efterlyst damer i alla former som jag kan gå lös på med min kamera, men än så länge inte fått något svar alls.

Så nu frågar jag igen. Så att behovet kan stillas, både från min sida och från de som besöker mig. Kanske vi kan få bort alla snuskiga bilder på Googles bildsida, och lägga ut några smakfulla bilder istället. Hint hint.

För snart blir jag tvungen att fotografera mig själv, och DET vill vi inte.

7 reaktioner på ”Ett stycke naken dam sökes

  1. Jaså du vill fota nakna damer! Eller tanter?😉 Hade jag inte varit så blyg framför kameran så visst höhö. *ironisk*

    sv; Jag gillar iallafall att man kan smakasätta sina biffar precis som man själv gillar PLUS att jag vet vad det är i de😉 Har nog spenat till det mesta, nominom! Ett av det nyttigaste du kan äta🙂 Ja, blir jag bjuden på ruccola eller isbergsallad så tackar jag ju inte nej men att byta ut en sån liten detalj gör ändå rätt mkt🙂

    Ahaa, då kanske du skrev lite ironiskt som jag absolut inte fattade hahah. Trög mammahjärna du vet😉

  2. Hoppla, missa en kommentar hos mig! Flink du är på att kommentera ;D

    sv; Vila är nog det bästa du kan göra nu för om nån månad så tillåts det kanske inte så mycket sömn. Så njut och unna dig powernaps ;D

    Yeey, kul att du bli med! Finfina sponsorer som sagt så det vill du inte missa!

  3. sv; Måste passa på att gå på dejt när vi kan få hjälp av familjen ;D Vi hade det fint men hade svårt att koppla av när mini är lite «svår» just nu tanke på förkylning och utvcklingssprång och jag är dålig. Men god mat var det då😉

    Men så tråkigt att du inte har fått nå utskick om de menar att du står med på deras lista?:/

  4. sv; Ja, du och alla andra kan bara inte missa julkalendern, mycket fint som gömmer sig bakom luckorna!😀 Vi ska julpynta imorgon istället. Idag är vi för trötta!😉 Nej vad tråkigt att du är allergisk mot det (också..) men det är väl många som reagerar på den starka doften.

    Ses vi imorgon?

  5. sv; Inte så konstigt om du är trött och sliten, och det får du vara med all rätt tycker jag😀 Mysigt att komma ut en liten tur då, gav det dig julstämning?
    Hihi tack, blev en liten spontan photoshoot när det var så fint ljus i vardagsrummet😀

    Btw, uppdatera nu ;D

Vad tycker du?

