En dag på Grünerløkka

Axel snapchatFyra nya bilder på min eminente kollega. Först släpade jag runt honom i Sofienbergparken, så gick vi vidare till Olaf Ryes Plass för några motljusbilder. När jag jobbat lite mot solen så avslutade vi fotograferingen rätt utanför Kuba Park och jag kände mig nöjd med att ha 500 bilder att jobba med när jag kom hem.
Axel telefonMan måste ”snappa” lite mellan varven, tycker Axel, som är Snapchatkungen nummer ett.
Axel vegg2Welcome to Grünerløkka liksom.
Axel4

En reaktion på ”En dag på Grünerløkka

Vad tycker du?

