Höst i Sofienbergparken

AxeltabeltJag planerade att möta upp min kollega tidigare idag i Sofienbergparken på Grünerløkka, för att öva lite fotografering. Tyvärr kunde inte min kollega komma, men jag fick tag i en mörkare version av Brad Pitt. Om ni inte tror mig, så googla på ”Brad Pitt WWZ scarf”. Mmmmhm.

Jag vill gärna ha ris och ros, och jag är ganska säker på att killen ovanför längtar efter lite sköna kommentarer. Vad tycker du?

3 reaktioner på ”Höst i Sofienbergparken

  1. Fin bild!🙂 Både du och modellen kan ju😉 Men jag fattar inte, fota du han idag eller inte? *trög*

    sv; Ja, alltid trevligt att ha en granne som man har fått dela så mycket fint tillsammans med, varit gravida samtidigt och våra söner är så gott som jämngamla.🙂

Vad tycker du?

