Axel er kjekk!

AxelDet här är min kollega. Han sade till mig för några dagar sedan att det var alldeles för lite bilder av han i bloggen. Jag kan komma på minst två tillfällen som han är avbildad hos Fac Ut Vivas. Under hundslädeturen och under sommarfesten där jag var fotograf. Det verkade som om han hintade att han ville ha fler bilder på sig i bloggen, och jag kontrade då med att påminna honom om att han inte tyckte om den bilden jag faktiskt lägger upp nu. Då sade han att det var bättre att jag lade upp en dålig bild, än att jag inte lade upp någon bild alls.

Så varsågod, kära kollega. Här kommer ett blogginlägg dedikerat till bara dig med din standardfras: Axel er kjekk!

4 reaktioner på ”Axel er kjekk!

  1. Härlig bild! Här har vi en som gillar att smile ;D

    sv; Hehe tack, måste ta en genomgång med Vetle sen hur jag ska tänka när det är sämre belysning när jag ska ska bilder. Men fick ju inte ta med den braiga kameran tyvärr men får det hehe. Goodiebags är trevlig! Hann väl inte mingla med alla bloggarna då vi cirkulera runt på olika stationer men kanske kommer en till anledning. Ja, synd att jag blev dålig och förstår dig att du inte vill riskera att bli dålig nu när du är höggravid.

Vad tycker du?

