Babybox från Apotek1 2013

Apotek1 babyboxDet sista paketet jag hämtade ut var från Apotek1 och heter Babybox. Det var om möjligt ännu tyngre än de andra två paketen jag hämtat ut, och det tog sin tid att få upp allt ut kartongen. Det här är den största boxen jag fått! Detta hittade jag:

Våtservietter från Dermica – utan parfym och parabener
Bindor från Dermica
Blöjor från Pampers i storlek 1 (2-5 kg) och storlek 2 (3-6 kg)
Nappflaska 125 ml från Avent
Amningsinlägg från Avent
Napp från Avent
Zinksalva från Dr Greve – rekommenderat av Astma- och Allergiförbundet
A-kräm från A-PRO – med A-vitamin som hjälper huden att förnya sig fortare
Salva från Bepanthen – förebygger torr hud och små söta röda barnrumpor
Antibakteriel gel från Dettol
Prasslig leksak i form av ett lejon från Fisher-Price
Strumpor från Lindex i storlek 13-15 tillsammans med rabattkupong
Varuprov från Blenda Sensitive tvättmedel
Reflexer att sätta på vagnen från Codan Forsikring tillsammans med gratis mammaBarn försäkring som jag redan har!
Tidningen Foreldre & Barn

Så roligt att få strumpor i paketet! Det hade jag inte förväntat mig. Reflexer, gratis försäkring och nappflaska är också saker jag sätter stor pris på.

Tack för det stora paketet Apotek1! För att beställa ditt paket, gå in på Babybox och du kan snart hämta ut den på närmaste Apotek1.

Vad tycker du?

