Stockholmsbruden

PorträttJag tog en långledig helg för att hälsa på mina väninnor i Stockholm en sista gång innan bebisen ploppar ut. Vi skulle gå på teater, käka på ungersk restaurang och ha det fantastiskt mysigt. Så blev den ena donnan sjuk, vilket innebar en dam mindre i tjejhelgen, men den blev inte mindre mysig för det (även om det var stor sorg och saknad). Vi åt goda frukostar utan barn i närheten, shoppade lite smått och gick på den ungerska restaurangen som visade sig vara helt fantastisk! Om ni har vägarna förbi Bar Central på Söder, så rekommenderar jag ett besök dit. Vad kan vara finare än att sitta med vänner och äta mustiga grytor med vänner när inredningen ser ut att vara hämtad från en gammal skolmatsal med knypplade coasters.

HalvkroppSå fick jag ju också som tidigare visat lov att fotografera de små charmtrollen, och även mamman. Vi gick ut i skogen och jagade på solen i skuggan.
Vad tycker ni om bilderna? Jag behöver verkligen ris och ros för att kunna utvecklas.

HelkroppTack för en superduperfin helg vännen! Jag saknar dig redan.

4 reaktioner på ”Stockholmsbruden

Vad tycker du?

