Jag vill inte blogga mer

Bubblor

Jag vill inte blogga mer. Jag har tappat lusten att hela tiden försöka skriva, visa bilder och fråga fråga fråga dumma frågor på både blogg och Facebook. Jag får inte den feedbacken jag behöver (feedback är både ris och ros och jag är inte ute efter massa rövslickande) och det enda som händer är att jag spenderar mina kvällar med att kommentera andras bloggar, läsa alla deras kommentarer och känna mig som ett stort fläskigt fel. Eller så sitter jag och frenetisk uppdaterar statistiken och hoppas på att kanske någon tar sig fem minuter av sitt liv till att göra min bloggvärld lite ljusare.

Tack till  er som ansträngt er med kommentarer och gillat min sida på Facebook. Nu kan vi allihopa prioritera andra saker.

8 reaktioner på ”Jag vill inte blogga mer

  1. Trist att du inte känner för att blogga mer. Ta en pause så kanske du återkommer med massa ny härlig energi!

    SV:Nej jag har inget från stockholmsserien, så ljusstakarna kommer bli det första🙂
    Liljor är min favoriter när det kommer till blommor, sprider doft i hela hemmet.
    Jag är ganska (läs:väldigt) noggrann på att berätta och visa min man vad jag vill ha
    och inte vill ha. Tex finns det en mapp på min dator där jag samlar ALLT jag vill ha,
    så när det är dags att köpa en liten överraskning eller present så brukar han nog kika
    där, för det är sällan jag får något som jag inte blivit nöjd med🙂
    Skulle man förmodan inte bli nöjd så säg det aldrig rakt ut, för då är risken att han aldrig
    överraskar dig igen. Utan smyg in det lite försiktigt och berätta vad du gillar bättre.
    Ha en trevlig torsdag fina du!

  2. Tråkigt att du känner så men jag förstår. Man vill ha något tillbaka när man dela med sig. Hoppas att du stannar kvar på instagram i alla fall för jag vill följa dig och veta hur det är med er. Kram

  3. Finaste, har du bara dessa valen under för att kommentera? alltså inloggad med WP Twitter FB & G+?

    Det kan vara en orsak till dåligt med kommentarer alltså. Det blir omständigt för läsarna att behöva logga in för att lägga en snabb kommentar.
    Detta problemet är det även på många blogger bloggar som jag följer & jag kommenterar inte hos dom längre, för jag har ingen blogg på blogger & ej heller på WP.com

    På blogger skall man kunna välja -Kommentera med namn & nätadress. Finns inte det hos dig?

    Puss på dig

Vad tycker du?

