Fac ut vivas behöver hjälp

Blomma

Nu behöver jag er hjälp! Alla ni som blivit fotograferade av mig, eller läser min blogg och ser på alla bilder – hjälp mig!

Jag läste alldeles nyss ett inlägg från den fantastiska fotografen Emelie Ohlsson, som tipsar om sina bästa tips kring marknadsföring. Hon skriver om att hon tagit hjälp av nära och kära för att beskriva vilka slags bilder hon producerar. Det var ett av alla goda exempel hon tog upp, så om du funderar på att ta steget vidare som fotograf så tycker jag du ska läsa vad hon skriver om. Smart tjej.

Jag behöver hjälp med att hitta min nisch. Kan ni beskriva mina fotografier med ett ord eller en liten beskrivning? När det gäller mig själv så är jag kritisk ut till fingerspetsarna, så jag sitter bara och ser på mina bilder utan att få fram ett ord. Men när man som utomstående ser på ett fotografi så är det nog mycket lättare.

Titta gärna igenom mina bilder om ni inte tycker att ni fått en klar bild, eller släng till med det första adjektivet ni kommer på. Jag sitter här i spänning och väntar.

Vad tycker du?

