Fem fina norska grabbar

Guttaboys
Jag har fått lov att lägga upp en bild från sommarfesten jag skrev om. Fem stiliga karlar radade upp sig under fördrinken och lät sig plåtas av mig.

Jag blir mer och mer sugen på att fotografera män, de har en helt annan hållning och utstrålning när det gäller att bli fotograferad. Vilken tur att jag har en son som jag ska fotografera tills han blir tokig och flyttar hemifrån i en ålder av blott 18.

Jag kan dock inte bestämma mig för om jag tycker om färg eller svartvitt bäst. De matchar ju varandra i färg alla grabbarna, men svartvitt är ju bara så stiligt!

Guttaboys svartvitt

Vad tycker ni?

Vad tycker du?

