Sista bilderna från Drammen

nom

 duckface
Här kommer bilderna jag lovat er så länge! Min kära vän med sin duckface. En duckface är ett måste när man blir fotograferad, och min vän var inte snål med grimaserna.

grr
En sådan bild kanske också vara bra för portfolion.

littsint
Eller en sådan. Det här var i början av fotograferingen och varken jag eller modellen var särskilt varma i kläderna. Jag berättade för henne att de bästa bilderna oftast blir tagna i slutet av fotograferingen, och det blev dem. Men de här bilderna är också i en klass för sig.

nom
Vi fikade ju också som sagt. Jag ville ha lite mysiga cafébilder, och min vän ställde genast upp med att visa hur vi fikar.

reklame
Det här bilden gillade hon. ”Ser litt ut som et reklamebilde!” sade hon och fortsatte modella.

ring
Vad tycker ni om alla bilder? Jag har inte fått en enda kommentar!

2 reaktioner på ”Sista bilderna från Drammen

Vad tycker du?

