Drammendama del 2

helkropp

helkropp
Här kommer då lite nya bilder i färg från gårdagen i Drammen. Jag märker att jag är ett stort fan av att ta närbilder på människor, och har svårt för att ta helkroppsbilder eller bilder med människor OCH miljö.

Dame
Därför gillar jag att det finns möjligheter som dessa – att man kan fråga andra bloggare om hur de fotograferar. Nu får jag oftast inte så många svar eller så refererar de till ett inlägg i bloggen som inte hjälper mig så väldigt mycket.

Ved paviljongen
Men jag får bara öva och öva. Förhoppningsvis tar det inte så lång tid tills jag får fotografera nästa gång.

Ved Aas bryggeri
Kanske du vill stå framför min kamera?

Vad tycker du?

