I Drammen har nästan alla UGG:s

Drammenjenta

Drammen bolle
Idag tog jag buss, tåg och tåg igen för att hälsa på min vän i Drammen. Vi anlände nästan samtidigt hon och jag, och hamnade mitt i någon slags politisk festival där Högern gick runt och delade ut ballonger till alla medan någon på scenen sjöng Purple Rain. Jag måste medge att vi smet därifrån så fort mina gravida ben bar mig.
Vi strosade runt i Drammen, jag fotograferade och hon spexade. Vi fikade och åt mat innan jag åkte hem med 188 fotografier i min kamera, förväntansfull över vad jag skulle få se.

Här är resultatet.

Drammenjenta
Ni förstår ju självklart att jag inte kan lägga upp alla bilder på en gång, vad ska jag då blogga om i en vecka? Detta är ett litet smakprov av vad som kommer de närmsta dagarna. Och då kan jag locka med ord som ”duckface” och ”proppa munnen full med Drammenbolle”. Det vill ni inte missa.

Drammendama
Om ni undrar över titeln på detta blogginlägg så kommer det från sist jag var i Drammen och hälsade på denna dam. På mindre än 20 minuter kunde jag räkna minst sju Dramenser som gick i UGG:s. Och de flesta var av manligt kön. Det var också UGG:s med paljetter. Uh.

Drammen briller
Vad tycker ni?

En reaktion på ”I Drammen har nästan alla UGG:s

Vad tycker du?

