Drammen, here I come

drøbaksundet

För att stilla mitt behov av att göra något med händerna, har jag bokat in mig själv på en tur till Drammen imorgon. Där ska jag träffa min väninna, gå på café och förhoppningsvis fotografera henne lite. Då kan jag äntligen fylla denna blogg med lite bilder igen, och ni kan få något att titta på. Förhoppningsvis blir det en lika stor läsarstorm som den gången jag fotograferade min kollega. Då trodde jag att någon okänd skulle höra av sig och fråga om jag fick fotografera hen, men än så länge har jag inte märkt något.

För den som tycker om vardagsbilder och är nyfiken på vad jag gör om dagarna, så går det bra att kolla in min Instagram. Där heter jag frkk och uppdaterar varje dag.

Har ni någon favoritfotograf, eller ett speciellt motiv ni tycker om?

Vad tycker du?

