OPI är min nya drog

OPI

Jag upptäckte ganska nyligen OPI nagellack. Tidigare har jag köpt några E.L.F nagellack som är väldigt billiga, men de har inte så många färger och jag blev trött på dem ganska fort. Men med OPI så kan man ju inte tycka annat än att det är en ren orgie i färger. Bilden ovan visar de fyra färgerna som jag lyckats skaffa. De två översta heter från vänster till höger Need Sunglasses? och Pedal Faster Suzi! och de köpte jag på BliVakker.no, en nätbutik på norska som har fri frakt hela tiden.
De två under heter Pompeii Purple och Are We There Yet? som jag köpte på taxfreebåten i helgen. Jag är störtförälskad i den vänstra färgen, och kan inte låta bli att beundra mina naglar när jag får några sekunders paus att titta på dem. Färgen är rosa med ett kallt lila inslag, vilket gör att de skimrar i den finaste färg jag någonsin sett. Jag har inte provat den till höger ännu, men jag kan se att den kommer göra sig fin på mina naglar när jag sett mig mätt på den första färgen.

Och där var Fac ut vivas första inslag om nagellack färdigt. Jag vill köpa flera nagellack och ha en ny färg varje dag!

Vilken är er favoritfärg på nagellack?

3 reaktioner på ”OPI är min nya drog

  1. Är det något med att ha fyllt 30 och blivit en sucker för nagellack?😉 haha!

    Jag är likadan, jag köper nagellack lite då och då, skyller då på min dotter – att hon ska ha lite fler färger att välja på.😉

Vad tycker du?

