Så kan det gå när inte haspen är på

Rosa blomma

Jag… vet inte helt vad jag ska skriva. Jag tog visst en paus på drygt två månader, utan att säga till att jag skulle ta en paus. Det blev en ofrivillig paus, men med förhoppningsvis en bra anledning.

Det visade sig att det var en liten filur i magen som ställde till det för mig. Hen gjorde så att jag blev utomjordiskt trött och fruktansvärt illamående (dygnet runt). Nu, i vecka 15, har jag antingen lärt mig tackla tröttheten/illamåendet, eller så håller det på att avta. Jag hoppas på det sista, för nu är jag ruskigt trött på att gå runt och leta potentiella kräkhörnor hela tiden.

Under denna tvåmånadersperiod har jag bara tafsat på min kamera en enda gång, och det var på Norges nationaldag. Jag har förtvivlat suttit och letat ut en cool/fräck/”tappahakan” bild som jag tänkte bjuda er på, men det sexigaste jag kan erbjuda är denna rosa blomma.

Ni kan ju trösta er med att jag förhoppningsvis får lite fler fotoerbjudanden i framtiden. Jag har en gravid vän som snart ploppar ut en söt liten pojke, och det motivet vet vi ju hur det kommer se ut. Jag har två kusiner till min son som ska fotograferas (fast det blir nog ansiktslösa bilder här på bloggen). Jag ska nog få till ett par roliga bilder till er, så att ni har något att komma tillbaka till.

Är ni redo för min comeback, bloggvärlden?

3 reaktioner på ”Så kan det gå när inte haspen är på

Vad tycker du?

