Norsk fjälltur

Akta för skidåkare

Jag var ju som sagt i Hallingdal med jobbet för att jobba lite. Vi slet hårt men kunde också ha det lite trevligt tillsammans. Eftersom jag antar att mina kollegor vill vara anonyma så finns det inga bilder på vackra människor i detta inlägget. Ni får bara tåla att se fina snöbilder och en och en annan älg!

Frukost

Frukostbord

Apelsinkaka

Så här såg delar av frukostbordet ut alla dagar. Inte konstigt man vill gå ut och röra på sig, när man får så mycket mat!

Vedkubbar

Sot

Gullrekka

Här är då Gullrekka, fick jag förklarat för mig. Tyvärr är jag ganska värdelös på att fotografera i snö, så detta var den bästa bilden på fjället. Ser ni?

Trofè

Horn

Några av oss tog en lång promenad och såg på alla fina stugor som låg längs vägen. Här var några finfina gamla tømmerhytter.

Älghuvud

Älgtavla

Ett stycke älghuvud som prydde hela salongen, och en älgtavla som vår chef fick för att vi fick komma och bo i hennes fina stuga.

Jægermeister

Kanske Jägermeister vill låna min bild till reklam?

Fröken K lite mer norsk

Jag kände mig lite mer norsk efter att ha gått i ullunderkläder (ja hela kläder alltså, inte i trosor och BH) hela turen och ätit bröd natt som dag. Skål och tack för att ni ville titta!

Vad tycker du?

