Tre månader

Hejsan

Hejsan

Här är Oskar! Den söta lilla tremånaders bebisen som jag fotograferade för inte så länge sedan. Mamman till Oskar ville gärna att jag skulle visa er några bilder, och det gör jag med glädje. Se bara så söt han är!

Lipa

Oskar var lite förkyld när jag hälsade på, men var glad och otroligt nöjd när jag började fotografera. Vi busade lite han och jag och räckte ut tungan åt varandra.

Mamma och Oskar

Här är vackra mamma med sin lilla guldklimp.

Liten

Jag fick också hålla i honom och lyckades faktiskt få han att somna. Det är inte dåligt! Jag kände den lilla kroppen i mina armar och tänkte att min son aaaaldrig varit så liten.

Puss på dig!

Tack för att jag fick komma och nosa på lille Oskar, hoppas vi ses snart igen!

4 reaktioner på ”Tre månader

Vad tycker du?

