Stuga eller sand mellan tårna

sommarskor

När ni läser det här så sitter jag med mina kära kollegor i en stuga i Hallingdal och kliar oss i huvudet. Vi ska jobba hårt och samtidigt ha det riktigt gott. Äta god mat, smida framtidsplaner och åka hundsläde.

Så för att riktigt illustrera stugan, mig pulsande i meterdjup snö med mina nyinköpta ullunderkläder och murriga sköna soffor med nordanvinden utanför – så bjuder jag på en sommarbild.

Förhoppningsvis har jag några bilder att bjuda på när jag kommer tillbaka, jag hoppas på en bild på mig i hundsläden. Wii!

2 reaktioner på ”Stuga eller sand mellan tårna

  1. Hundeslede er gøy🙂 Du kan glede deg!
    Det var for lite snø til å faktisk sitte i en slede da jeg prøvde, så vi måtte sitte i en ATV, og det så mer ut som om vi luftet 20 hunder. Men det var veldig gøy🙂

Vad tycker du?

