Jag vann, jag vann!

Dödskalle

Kolla vad jag vann! En så himla cool dödskallering. Det enda jag gjorde var att kommentera på Facebooksidan till Style by Stella, och det har vi väl alla tre sekunder till!
Jag är ingen smyckeperson, och går bara med min förlovningsring till vardagen. Ibland får jag tokspel och köper ringar, armband, örhängen och långa halsband för att smycka mig med i några dagar. Så glömmer jag bort att jag ska ha smycken på mig, och blir trist och grå igen.

Men den här ringen kommer jag ju aldrig kunna glömma. Den glimmar och glänser och gör mig påmind att jag ser ut som en rockstjärna när jag har den på mig. Ja, i alla fall i mitt huvud.
Det är många på min arbetsplats som verkligen rockar dödskallelooken, och jag har faktiskt börjat se mig om efter dödskalleprylar utan att tänka på det.

Något som glädjer er är att Style by Stella har supersalg på denna just nu. Den finns i silver, guld och svart. Klicka er in här för att köpa den! Och när ni ändå är där inne för att shoppa loss, så köp med ett gult armband till mig. Hint hint!

En reaktion på ”Jag vann, jag vann!

Vad tycker du?

