Free Hugs i Oslo?

kram vid operan

Vet ni vad? Jag gillar verkligen att kramas. Att dela samma yta i några sekunder med en annan människa är ett privilegium som vi ska ta vara på. Vi borde kramas oftare!

Jag blir alltid så gråtmild när jag ser den här videon:

Är det någon som vet om Free Hugs fortfarande existerar? Finns det i Oslo? Jag vill dela ut kramar till alla, så att dem så som jag kan känna några sekunders glädje över att känna sig behövd och omtyckt, värdig nog att dela yta med.
Psst, jag är jättebra på att kramas.

2 reaktioner på ”Free Hugs i Oslo?

  1. Dra igång ett eget free hugs-event vettja! Det gjorde jag här i Sthlm för några år sedan, sjukt fint var det!😀 Bara skriva ett plakat, ta med nån kramvänlig vän som sälle och ge dig ut… Du kommer inte att ångra dig!

  2. Haha… da tror jeg at jeg hadde fått akutt sosial angst hvis fremmede folk skulle komme og klemmet meg :-p

    SV: Jeg ble kjent med jentene i Ski fordi en venninne i Bergen hadde vært på kurs med av de, hehe. Så sendte hun sms til henne og spurte om hun ville treffe meg, og så var vi på”blind date”. Hun var kjempegrei og tok med meg på jentekvelder og fester og nå kjenner jeg litt flere🙂 Tror det har litt med å gjøre at det er i Ski også, og ikke Oslo. Jeg tror folk er veldig private i Oslo. Mens her sier naboene hei og snakker med deg. Så jeg håper at jeg etterhvert vil få et nettverk lignende det jeg hadde i Bergen, men det er jo langt til dit enda.
    Du får si fra hvis du vil ta en kaffe med meg🙂 Jeg har funnet ut at det er sånn man bare må bryte barrierer, og be folk man ikke kjenner på kaffe eller noe sånt, hehe.

Vad tycker du?

