Goodiebag från Tamponsforfree eventet

Goodiebag fra Tampons for free

Eftersom jag aldrig har fått en goodiebag förut, så kan ni ju se framför er hur lyrisk och hysteriskt fnittrande glad jag var när jag fick min påse full med godsaker. Om jag hade fått en sån istället för godis på lördagar så hade jag varit både smal och tillfreds.

I påsen låg det:
En tidning från Costume, och en från Make Up Store.
Sebamed hade små provflaskor med olika krämer för både fötter och händer (jag ska prova dem och tipsa om de är bra), en duschgel med pomegranade och en duscholja. Det är ju helt fantastiskt för oss som smörjer in oss med babytvål efter duschen, då slipper man göra det och kan slå två flugor i en smäll!
Dryck från Vitamin Well, ekologiskt te och en tvål från Malene Birger som luktade citron. Jag fick lov att öppna en tvål (innan jag visste att vi fick den i goodiebagen) och lukta på den. Jag skrämde nog expediten med mitt lilla glädjetjut, det luktade faktiskt citron!
Make Up Store hade bjudit på en glittrande eyeliner, en ansiktsmask och en rosa ögonskugga. Jag gillar Make Up Store, men förbarmar mig aldrig att gå dit, för jag är inte speciellt duktig på att unna mig någonting för mig själv.
Vi fick till sist en söt liten ljushållare från Kremmerhuset och en ros som Euroflorist hade sponsrat. Vi får rabatt på alla buketter en begränsad period och jag funderar på vem som ska få bli den lyckliga, vem ska få blommor av mig.

Ja, och självklart låg det tamponger där!

Än en gång, tack för att jag fick följa med på eventet, tack för upplevelsen! Det slår alla goodiebags (även om jag inte sticker under stol med att det är en fantastisk humörhöjare att få placerat en tung påse i handen) och det slår all choklad jag petade i mig under kvällen.

Imorgon ska jag visa vad jag fick i den goodiebagen jag fick när jag vann fototävlingen på Instagram.

Goodiebag

3 reaktioner på ”Goodiebag från Tamponsforfree eventet

  1. Åh vilken härlig presentpåse! Kanske borde skriva blogg och bli inbjuden till skojiga event jag med!😉

Vad tycker du?

