Fyra år som mor

Kakor

BallongerJag ursäktar min riktigt långa frånvaro med att säga att jag har varit sjuk. Influensasjuk utan att ha haft influensa. Utan att gå in på detaljer så lämnar vi sjukdomen där den hör hemma. Någon annan stans.
Min son fyllde fyra år nyligen och vi fixade kalas för släkten. Här kommer några bilder. Det är så svårt att inte lägga ut bilder på de fina folken som ville komma och fira min son, men av respekt för dem så kan jag inte göra det. Ni får bara fantisera om hur fina de var.

FödelsedagsbarnetFina pojken som inte vill klippa sig. Jag vill ha långt hår, säger han. Ok, säger jag då.

KakorKakor på mitt fina kakfat. Det blir så mycket godare att ta kakor från ett kakfat, även om jag för tillfället totalt hade tappat smaklökarna.

KalasetBarnens bord. Kladdkaka, tårta och bilar i alla färger och former.

TårtaTårtan beställde vi av min sambos vän som driver en cateringfirma i Vestby. Han bakade tårtan och kom på att det var nötter i den. Jag kan inte äta nötter. Fick nöja mig med att fotografera den.

TårtanAlla sade att den var helt fantastisk!

KexEn kusin som käkar kex. Bästa färgen på nagellacket.

Tack till alla som kom! Min son hade en fantastiskt fin dag.

3 reaktioner på ”Fyra år som mor

  1. Vilken fin blogg du har, fina bilder! Grattis till dina 4 år som mamma🙂 Själv inne på fjärde året🙂 Ha en bra kväll!

  2. […] Men nu kommer våren snart, och jag ska ta med mig kameran i helgerna när vi är utanför dörren så att jag åtminstone har några bilder att visa upp. Jag ber er förbarma er över mig, och ha överseende med att jag faktiskt inte vågar ha med mig kameran på jobbet för att fotografera de läckra rätterna som vi ska pula i oss imorgon. Ni får helt enkelt se allt på Instagram! […]

Vad tycker du?

