Ni har väl inte missat min portfolio?

Systermodell

Jag har skaffat en gratis portfolioWix.com. Det är riktigt bra för oss som inte kan lägga pengar på en portfolio ännu, och som heller inte är väldigt duktig på att bygga hemsidor. Ett gott tips till dem som vill göra sin egen hemsida, men inte har möjlighet till det. Prova!

Gilla gärna min portfolio på Facebook, och min blogg också. Jag måste börja hota mina läsare om jag någonsin ska kunna få en större läsarskara så jag får fler TFP jobb. Oh, jag är så hemsk.

4 reaktioner på ”Ni har väl inte missat min portfolio?

Vad tycker du?

