Vadå, har du aldrig tagit ett smslån?

Zzzz

Tack så mycket för era kloka kommentarer i förra inlägget. Vi kan ju konstatera att de flesta är överens om att många lånar över sina tillgångar för att få det att gå runt just där och då, men att det straffar sig tillslut.

Jag har en tendens att se andra människor med ölbrillor (att de är vackrare än vad de egentligen är) och tror att allt är rosenrött varje dag. De har alltid rent och fint, äter bara nyttig mat och tränar minst två gånger om dagen, har väluppfostrade barn och djur, är kreativa så de skiter strössel och glitter och inte minst har pengar på banken.

Men det kanske inte är så. Jag kanske är precis som alla andra!

Ursäkta den tröga uppdateringen, jag har varit sjuk i en vecka snart, och har inte haft ork att sitta upp. Så jag ser väl ut ungefär som på bilden, fast utan smink och inte lika glad. För att ta del av vad jag gör om dagarna så finns jag på Instagram. Heter frkk. Adda mig!

4 reaktioner på ”Vadå, har du aldrig tagit ett smslån?

  1. Ja, det er lett å tenke at alle er ”perfekte”🙂 Jeg er alltid så misunnelig på alle som går rundt og ser fine ut hele tiden og har det ryddig hjemme. Selv har jeg 10 min om morgenen, og de brukes ikke på sminke for å si det sånn. Og rydding har jeg som regel bare tid til å helgene.

  2. Ja det var verkligen ett matrikt inlägg du skrev och kul att se vad responsen blev🙂
    JAg har inte instagram, men borde kanske skaffa, alla har ju det? Fast det är just därför jag inte har de för jag inte vill följa med strömmen😉
    Gällande mitt liv utan tv så måste jag säga att de är det bästa beslut jag fattat, så skönt att slippa tvn och det tycker faktiskt mina vänner också, vi umgås istället för att se på tv ihop

    kram från Ystad

  3. Jag måste säga det igen (tror (hoppas) att jag sagt det förut) men jag älskar dina texter! Du skriver fyndigt, underfundigt, roligt och intelligent! Det är alltför få bloggar som gör det idag så jag är så glad att jag hittat din! Stå på dig och kör på!! Jag är helt säker på att det är många mer än jag som tycker likadant! :O))

Vad tycker du?

