Mellan blogginläggen så finns vardagen

Korvätning

När vardagen kommer så finns det mycket lite tid till att sitta framför datorn och redigera bilder, klura på blogginlägg och framför allt skriva dem. Detta inlägg skrivs med ett slutet öga, och halva kroppen i sängen.

Fröken K har börjat träna igen. Jag tränar efter jobbet på gymmet, och utför mindfullness övningar på tåget på väg till och från jobbet. Vem bryr sig om ifall det bara är psykiskt/placebo, om jag mår bra av att träna medelmåttigt (bättre än ingenting) och lyssna på behagliga klämtande klockor under pendeltiden, så låt mig göra det.

Jag hoppas att jag snart har något att visa er, i fotoväg.

En reaktion på ”Mellan blogginläggen så finns vardagen

  1. Utrolig fint bilde! Liker uttrykket hans🙂
    Sv: Utgåtte Converse er jo nesten det kuleste da🙂 Gult er alltid kult! Jeg har et par gule som jeg blir så glad av å bruke, og i år skal de virkelig få kjørt seg – gult er ekstra kult i sesongen som kommer.

Vad tycker du?

