Bloggtreff i Oslo

Grenar

Hear hear. People of Oslo!

Jeg har tidligere skrevet et inlegg om at jeg ønsket en bloggtreff i Oslo. To vakre damer har sagt fra at de blir med hvis jeg ordner en bloggtreff: Spesiellinor og Oslotigern. Er det noen fler som har lyst å bli med? Jeg har forgjeves søkt og googlet og spurt om bloggtreff, men det finnes ikke noen treffer ser det ut som.

Det blir bare en treff på valgfritt café med alle som har lyst å komme, litt fotografering (fra min side) og konversasjoner om blogging och andre ting och tang. Alt for å skape nye bånd mellom oss som blogger.

Hva synes dere? Det blir jo litt reklame for dem som har lyst å være med, siden man sannsynligvis blogger om dem andre etterpå.

Jeg gleder meg til å møte dere.

5 reaktioner på ”Bloggtreff i Oslo

  1. Bra du skriker högt (och på norska)🙂 Jag ska skrika hos mig också. Med megafon!
    Och tack för söta kommentarer hos mig, du är så gullig🙂
    Beklagar min frånvaro, hinner inte bloggläsa så mycket just nu. Blir bättre!

    Kram kram

  2. Hihi, nej jag bakar inte alla på en gång. Igår fick de bli en sort och idag en annan, sakta men säkert ska frysen fyllas med sju olika sorters kakor att bjuda vänner på🙂 Så kul med en bloggträff! Tänka sig att jag eventuellt åker till Norge under Midsommar, aningen blir de Oslo eller en stad n¨gra mil norr om Lillehammar som jag inte minns namnet på…men jag hör av mig om de blir Oslo så kanske vi kan ta en fika? Vore så kul! Kram från Ystad

Vad tycker du?

