En gång var jag jävligt stor

Amazonasisen

Jag har inget att skriva om – det händer väldigt lite i mitt liv just nu. Men för att det inte ska bli tyst i bloggen så delar jag med mig av ett fotografi. Så här ser det ut där vi bor. Isen delar sig, och bildar Amazonas på lekplatsen. Jag lekte att jag var en jätte och klampade med ett vrål genom sprickan. Det var väldigt roligt tills jag såg att en granne stod ute på balkongen och tittade på mig med en skräckslagen min.

Nu måste jag gömma mig några dagar, så det blir nog inga fler bilder från området. I alla fall tills jag inte skäms mer.

Är förresten med och tävlar på fototävling.nu med denna bild. Önska mig lycka till.

En reaktion på ”En gång var jag jävligt stor

Vad tycker du?

