Photoshoot på Akershus Festning

Senapsgul karl

Senapsgul karl Jag skrev en bön på min Facebooksida som blev hörd av ingen mindre än min eminenta kollega. Han ställde frivilligt upp som min allra första manliga modell, och jag måste säga att han klarade sig alldeles utmärkt för att vara första gången. Han visade mig sin Zoolanderlook, hoppade runt på Akershus Festning utan att bry sig om att det var massa turister som tittade förbryllat. Han bjöd till och med några fallosbilder, med hjälp av en kanon, som kommer i ett senare inlägg. Jag måste ju ha en cliffhanger, så ni kommer tillbaka för att se mer bilder på min snälla kollega.

Se gärna på bilderna och kommentera vad ni tycker. Och innan ni måste fråga: Ja. Mina kollegor är de snyggaste i hela Norge. Jag kan välja vem som helst att ha en photoshoot med.

I solljuset Mannen Puss puss HallåTusen tack till min kollega! Må din Facebooksida fyllas med telefonnummer från vackra damer.

9 reaktioner på ”Photoshoot på Akershus Festning

Vad tycker du?

