Jag vill ha Piilopaikka!

Piilopaikka tallrik

Piilopaikka tallrik

Jag läser massa bloggar, och Isa Form skrev idag ett inlägg om denna fina servisen. Jag trodde ögonen skulle ploppa ut, så fin var den. Alla delar av servisen var så fin, bara titta!

Om någon någon gång vill köpa något till mig, så har jag bara ett (eller två) svar. Köp mig den där servisen! (Eller en Fjällräven, det går också bra.)

En reaktion på ”Jag vill ha Piilopaikka!

  1. WOW! Så fin! Jeg så et annet fint servise i dag, pekte på det og viste det til Tarzan – og ikke skjønte noe som helst av mitt engasjement rundt en skål.

Vad tycker du?

