Årskrönika 2012

Ett år med frk K

I januari fotograferade jag mina systrar till förbannelse och glömde önska er gott nytt år.

julkort

I februari och mars hade jag tydligen ett liv.

I april var jag frustrerad över mina fotografier, informerade om TFP (på norska) och var med i en fototävling.

på balen

I maj hade jag också ett liv, herregud – hur ska detta gå!?

I juni fotograferade jag min väninna och hennes fina familj i Stockholm och även ett norskt bröllop.

fru

I juli hade jag besök av syster som tillsammans med mig gjorde Oslo osäkert, jag fyllde 30 år och var på semester i Sverige och skrev om h-e-l-a uppehållet.

Klunk

I augusti var jag verkligen ur fokus med min fotografering, min son tog vackra porträtt av mig och jag var såklart en orolig mor.

Heey

I september hade jag tidsbrist, var på Matstreif i Oslo, längtade efter WWPW och visade upp en avslöjande bild på mig själv.

Äpplen

I oktober var jag på Worldwide Photowalk och visade upp mina bästa bilder.

måke

I november fick jag min första vän i Norge, jag längtade till våren och gick på julbord i röda pumps.

röda skor

I december fotograferade jag en svensk tiger i Oslo och hennes vackra gravida väninna.

En gravid kvinna

Man kan läsa om årskrönikan för 2009 här, för 2010 här och för 2011 här.

2013 blir ett bra år, ett ännu bättre år.
Gott nytt år!

3 reaktioner på ”Årskrönika 2012

Vad tycker du?

