Berätta om dig själv

fröken K i mössa

Nu har jag skrivit om mig själv i snart sex år på denna blogg, och jag har lika många ”fasta läsare” som jag har fingrar på högerhanden. Jag har tidigare frågat er om vem ni är, och hur ni hittat hit, men nu tycker jag att det är dags att fråga igen. Vem är du? Hur hittade du hit? Vad får dig att komma tillbaka?

Medan ni svarar på det så ska jag ta turen till Örebro och fira nyår där tillsammans med sambo, svägerska och vänner. Hoppas ni har en fantastisk nyårsafton och att ni får pussa precis den som ni velat pussa hela året.

3 reaktioner på ”Berätta om dig själv

  1. Hur hittade jag hit? Inte en aning dessvärre men det kan vara så att du hittade mig och så hittade jag tillbaka till dig! Du vet ju ganska bra vem jag är men finns i Linköping i Östergötland i Sverige! ;O) Vad som får mig att komma tillbaka är att jag gillar det det du gör…jag tycker du skriver på ett bra underhållande sätt och jag gillar dina bilder! Så jag kommer fortsätta återkomma! :O))

    Jag önskar dig en superfin nyårshelg och ett fantastiskt 2013 fyllt med massor av kreativitet och möjligheter!

  2. Jeg fant deg på twitter da jeg søkte på #nsb og forsinkelse, hehe :-p Jeg tar jo tog forbi der du bor for å komme på jobb, og så tittet jeg inn på bloggen din etterpå.
    Jeg er en blogger/standuper/ingeniør fra Bergen som bor i Ski🙂 Godt nyttår til deg!

Vad tycker du?

