Toast skagen för alla pengar

toast skagenNär min familj var på besök så bestämde vi oss för att inte äta julmat, även om vi skulle fira julafton två dagar före. Vi åt toast skagen till förrätt, helstekt entrecôte med klyftpotatis, grönsallad och hemmagjord bearnaisesås till huvudrätt och kladdkaka med mandarin till efterrätt.
Jag ville, som den vanaste bloggerskan jag är, fotografera maten. Jag lyckades ta några bilder på maten innan den blev uppäten, men efterrätten hade jag inte ork till.
Man kan nästan tycka att jag börjar bli en bloggerska som fotograferar allt, men jag har en lång väg kvar att gå innan jag är där de stora bloggarna är. Håll till godo med två bilder på maten som var fantastiskt god!

biffen

3 reaktioner på ”Toast skagen för alla pengar

  1. Det är kvalitet som gäller, inte kvantitet😉 Börjar bli allvarligt trött på julmaten nu, och den där toasten såg ju bara gudomliga ut!!

    God fortsättning!
    Kram

Vad tycker du?

