Deilig er jorden

julgran

julgran
Nu är julen snart här. Bloggtorkan sprider sig, julmaten köps in och hemmen är skinande rena.

Vi har julgran för första gången. Jag fick bestämma precis vad jag ville ha i granen och klädde den med hjälp av min son som satte allt i en klump.

Nu har jag två dagar kvar på jobb, sedan är jag ledig i en hel vecka från jobbet. Därmed tar jag nog ledigt från bloggen också. Tills vi ses igen kan ni njuta av min vackra gran! Kolla speciellt in de virkade hjärtan som jag specialbeställt från min vackra väninna i Stockholm. Hon är sjukt duktig. Jag kan höra om hon gör beställningar…

God jul om vi inte hörs innan dess!

hjärta glitterhjärta

2 reaktioner på ”Deilig er jorden

Vad tycker du?

